وبلاگ رامین بی باک

از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.
وبلاگ رامین بی باک
از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.

دانلود آهنگ ( و متن آهنگ ) و فوق العاده زیبای رامین بی باک به نام عاشقونه دوست دارم

آهنگ : رامین بی باک – تنظیم : ساوش صدریشعر : مهسا جلالیان

 

 دانلود آهنگ جدید رامین بی باک با نام عاشقونه دوست دارم


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک عاشقونه دوست دارم با کیفیت 320

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک عاشقونه دوست دارم با کیفیت 128


متن آهنگ درادامه مطلب



دلم می خواد همه ازت دور بشن
دلم میخواد فقط تو باشی با من
این همه عاشقونه دوست دارم
نمی خوام این حسو ازم بگیرن
می خوام بدونی قلب من گیرته
عشقی که دارم به تو بی بهونست
مرتب زندگی وقتی باشی
دنیای من دنیای عاشقونست
میخوام نگاهت تنها مال من شه
می خوام فقط عاشق من بمونی
تموم زندگیت باشم و دیگه
یه لحظه هم بدون من نتونی…
پر می کنم فکرمو با خیالت
چیزی به جز عشق تو تو سرم نیست
وقتی می بینمت کنارم هستی
انگاری خوابم توی باورم نیست
اونی که عاشقت میمونه منم
بدون تو زندگی سر نمی شه
جوری که فکرشم برات عجیبه
دوست دارم دوست دارم همیشه
میخوام نگاهت تنها مال من شه
می خوام فقط عاشق من بمونی
تموم زندگیت باشم و دیگه
یه لحظه هم بدون من نتونی…


نظرات (۱)

۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۷:۳۴ مهدی منیعی
مرسی از بابت گذاشتن اهنگ ها
پاسخ:
خواهش می کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی