وبلاگ رامین بی باک

از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.
وبلاگ رامین بی باک
از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.

دانلود آهنگ ( و متن آهنگ ) و فوق العاده زیبای رامین بی باک به نام سخته برام

ترانه : علی استیری – آهنگ و تنظیم : رامین بی باک


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

رامین بیباک – سخته برام

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

رامین بیباک – سخته برام


متن آهنگ درادامه مطلب



تو که میگفتی عاشقی میگفتی بی من میمیری
حالا دیگه منو نمیخوای همه چیزو پس میگیری
چرا نگام نمیکنی چرا انقد سرد شدی
این لحظه ها که میخوامت واسه ی کی همدرد شدی
دلم خیلی میسوزه که چرا هنوز تو رو میخوام
سخته برام میدونم دیگه همیشه تنهام
تو که میدونستی غیر تو هیچی نمیخوام
از این دنیا چی بگم دیگه از بی کسی ها
نمیدونم چی پیش اومد کی بود تو رو ازم گرفت
نمیدونی با این کارت خیلی دلم گرفت
هنوز باور نمیکنم انگار دارم خواب میبینم
نمیدونی رفتن تو مث یه عذاب میبینم
دلم خیلی میسوزه که چرا هنوز تو رو میخوام
سخته برام میدونم دیگه همیشه تنهام
تو که میدونستی غیر تو هیچی نمیخوام
از این دنیا چی بگم دیگه از بی کسی ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی