وبلاگ رامین بی باک

از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.
وبلاگ رامین بی باک
از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.

دانلود آهنگ ( و متن آهنگ ) و فوق العاده زیبای رامین بی باک به نام یه نگاه

ترانه سـرا : امیر یگانه – تنظیم : سیاوش صدری

 

موزیک ویدیو رامین بی باک به نام یه نگاه

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک یه نگاه با کیفیت 320

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک یه نگاه با کیفیت 128


متن آهنگ درادامه مطلب


یه نگاه یه نگاه
یه قدم یه قدم
دنبال تو اومدم
دیدم شدی همه چیزمو
واسه تو میگذرم از خودم
به خودم اومدم دیدم
با همه ی وجودم عاشق شدم
عاشق شدم

رفتی دلم شکسته
قلبم پر درد ِ
گلومو بغض و گریه خسته کردِ
اتیشم میزنه شبام که سرد ِ
تو که میدونستی شونه های من
همیشه همدم گریه هات
خودت میدیدی یکی هست
که توی روزای خوب وبدت باهات ِ
حالا کی باهات ِ
که بدونی تو هر لحظه چشم به راته

رفتی دلم دلم شکسته
قلبم پر درد ِ
گلومو بغض و گریه خسته کردِ
اتیشم میزنه شبام که سرد ِ


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی