وبلاگ رامین بی باک

از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.
وبلاگ رامین بی باک
از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.

دانلود آلبوم ( به صورت یکجا و جدا ) ( به همراه متن آهنگ ها ) فوق العاده زیبای رامین بی باک به نام کالکشن

توجه : این آلبوم به صورت رسمی نیست و تنها قسمتی از تک آهنگ های رامین بی باک  در یک مجموعه جمع شده است.



نام آهنگ ها :
1- قایق
2- عشق من
3- تصویر عشق
4- به پای من
5- تو رفتی
6- قشنگترین اشتباهی
7- سرنوشت
8- لعنت به این رفاقت ( به همراه حامد حاکان )
9- تاب قفس ( به همراه حامد حاکان )
10- خیال ( به همراه علی فلاح )
11- میخوام چیکار


دانلود آلبوم کالکشن

01 – Ghayegh.mp3
02 – Eshghe Man.mp3
03 – Tasvire Eshgh.mp3
04 – Be Paye Man.mp3
05 – To Rafti.mp3
06 – Ghashang Tarin Eshtebahi.mp3
07 – Sarnevesht.mp3
08 – Lanat Be In Refaghat (Ft Hamed Hakan).mp3
09 – Taabe Ghafas (Ft Hamed Hakan).mp3
10 – Khial (Ft Ali Fallah).mp3
11 – Mikham Chikar.mp3

دانلود به صورت کامل   Collection.rar


متن آهنگ ها در ادامه مطلب



متن آهنگ قایق از رامین بی باک :

یه قایق شکسته بودم توی رودخونه شناور
یه مسافر غریبه که نداره یارو یاور

ضربه های موج وحشی روی قلب چوبی من
نتونست حتی یه زره کم کنه از خوبی من

تا یه روز صدای پاتو روی قامتم شنیدم
اون روز واسه اولین بار مزه ی عشقو چشیدم

مخمل دستای گرمت مرهم دردای من شد
صدای پاک و زلالت همدم شب های من شد

میون مسیر رفتن تو وجودم خونه کردی
وقتی رسیدی به مقصد رفتنو بهونه کردی

بعد رفتنت عزیزم دل من شکست و جون داد
زندگی بدجوری عشقو به چشای من نشون داد

متن آهنگ عشق من از رامین بی باک :

عشق من بمون دلواپسم نزار
بی تو نمی گذره این روز و روزگار

من با تو دل خوشم،وقتی کنارمی
وقتی تو یارمی،دار و ندارمی

عشق من بمون،باز با من بخون
این ترانه پاک و مهربون

من با تو دلخوشم،وقتی کنارمی
وقتی تو یارمی،دار و ندارمی

می دونم نیستی سر پیمونت
می دونم عشقم شده زندونت

متن آهنگ تصویر عشق از رامین بی باک :

یه روز تو دفتر دلم تصویر عشقو کشیدم
تو خلوت سرد تنم یه رد پایی کشیدم

درست مث یه همسفر تو قصه ها می دیدمش
آخه توی دفتر عشق یه رنگ خوب کشیدمش

اما نمیدونم چی شد سیاهی دورش حلقه زد
از توی نقشه دلم چه بی خبر پر زد و رفت

آخه مگه نمیدونست قلبشو آبی کشیدم؟
دیگه توی دفتر دل تصویر عشق رو ندیدم
کنار عکسش خودمو با چشم گریون کشیدم

متن آهنگ به پای من از رامین بی باک :

هرکی اومد تو زندگیم ، می بردمش تا آسمون
امروز می شد رفیق راه ، فردا واسم بلای جون

 نمی شه قلب عاشقو ، به دست هرکسی سپرد
نمی دونم کم می آورد ، یا چوب سادگیشو خورد

هرچی که به سرم اومد ، تقسیر هیچکسی نبود
هرچی که بود پای خودم ، تو قصه هام کسی نبود

هیچکسی عاشقم نشد ، هیچکی سراغم نیومد
جواب کار خودمه ، هرچی بلا سرم اومد


تقسیر هیچکسی نبود ، هرچی که بود به پای من
فقط تو بعد از این نیا ، میون لحظه های من

رفاقتت مال خودت ، منت نذار رو سر من
این قصه ها تموم شده ، دیگه نیا دورو ورم

متن آهنگ تو رفتی از رامین بی باک :

تو رفتی,بی بهونه ... این که رسم عاشقی نیست
بعد تو من خیلی تنهام ... جای من تو قلب تو نیست

این منم که بی چشمام ... دیگه طاقتی ندارن
نمیتونن بی تفاوت ... واسه رفتنت نبارن !

تو ازم ساده گذشتی ... تو چرا ساکت و سردی !
چشم براه تو نشستم ... اما تو بر نمیگردی

بعد رفتن تو باید ... با خودم تنها بمونم
چرا رفتی از کنارم ... کاش میشد اینو بدونم

یه نگاه بکن به چشمام ... هنوزم داره میباره
تو داری تنهام میذاری ... بی تو قلبم کم میاره

دیگه خسته م,دیگه تنهام ... همه آرزومو بردی
دارم از چشات میخونم ... تو دیگه بر نمیگردی

متن آهنگ قشنگترین اشتباهی از رامین بی باک :

روبروی من سرابه بخت من همیشه خوابه
رو دلم جای یه زخمه بی تو زندگیم عذابه

توی این شهر سیاهی میدونم تو بی گناهی
واسه من تا همیشه قشنگترین اشتباهی

حالا دیگه خوب می دونم به تو رسیدن محاله
برای گذشتن از من دل تو چه بی قراره

تو غرورمو شکستی
دل به یکی دیگه بستی

حالا هر شب بی قلب می گیره
من تحدید می کنه بی تو میمیره

صدای رفتن تو توگوشم انگار
میگه از پیشم برو خدا نگهدار

می دونم که انتظار فایده نداره
دل من همیشه سرد و بی قراره

صدای رفتن تو توگوشم انگار
میگه از پیشم برو خدا نگهدار

متن اهنگ میخوام چیکار از رامین بی باک :

اون روزای رفته رو می خوام چیکار
اون همه خاطره رو می خوام چیکار

وقتی که دیگه کنارم نباشـی
من یه عشق دیگه رو می خوام چیکار

زندگی با همه خوبیش مال تو
من به جز تو دیگه هیچی نمی خوام

تو بگی میرم و پیدام نمیشه
حتی تو رویاهات نمیام

تو فقط بگو که از من چی می خوای
هر چی که دلت بخواد همون میشم

یه دفعه خاک زمین میشم برات
یه دفعه ابر تو آسمون میشم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی