وبلاگ رامین بی باک

از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.
وبلاگ رامین بی باک
از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.

دانلود آلبوم ( به صورت یکجا و جدا ) ( به همراه متن آهنگ ها و کاور آلبوم ) فوق العاده زیبای رامین بی باک به نام دیگه قیدمو بزن


کاور آلبوم :

شماره 1  -  شماره 2  -  شماره 3  -  شماره 4  -  شماره 5




نام آهنگ ها :
1- نمیدونم که میدونی
2- دوست دارم
3- دیگه قیدمو بزن
4- چه ساده عاشقت شدم
5- قشنگترین اشتباه
6- سرنوشت
7- یادت هست
8- تمومه
9- تصویر عشق
10- بمون همیشه


دانلود آلبوم دیگه قیدمو بزن

01 Nemidonam Ke Midoni.mp3
02 Doset Daram.mp3
03 Dige Gheydamo Bezan.mp3
04 Che Sade Asheghet Shodam.mp3
05 Ghashangtarin Eshtebah.mp3
06 Sarnevesht.mp3
07 Yadet Hast.mp3
08 Tamome.mp3
09 Tasvire Eshgh.mp3
10 Bemon Hamishe.mp3
11 Dige Gheydamo Bezan (Music).mp3

دانلود به صورت کامل   Dige Gheydamo Bezan.rar


متن آهنگ ها در ادامه مطلب



متن آهنگ نمیدونم که میدونی از رامین بی باک :

چشمامو ببین, دستامو بگیر... نگو دیگه نگو کوچیک و کم بودیم
مغرور از هم و, نه دور از هم و, منو تو مال ِ هم, قسمت ِ هم بودیم

نمیدونم که میدونی بدونِ تو نمیتونی
نمیدونم که میدونی تو نباشی نمی مونم

نمیدونم بدونِ من میتونی یا نمیتونی
تو میتونی که دستاتو به دستِ من برسونی

منو اون جوری که هستم بشناس
با یه دنیا احساس

تورو اونجوری که هستی میخوام
دیگه نه واسه ی رویاهام

متن آهنگ دوست دارم از رامین بی باک :

وقتی که عاشقم شدی کار دیگه ای ندارم
جز اینکه هر چی دوس داری رو سر و چشمات بذارم

وقتی که عاشقم شدی هر جا بگی میام باهات
اگه که جونمو بخوای دو دستی میکنم فدات

میخوام یه چیزی بهت بگم اونو جایی جار نزنی
عاشقتم دوست دارم همیشه تو قلب منی


اگه یه روز عاشق بشی ناز چشات میخرم
یه عمره که تو کوچه ی نگاه تو در به درم

جایی نمیره اگه تو قلبمو قابل بدونی
من از تو دل نمیکنم بگو همیشه می مونی

وقتی عشقت میدرخشه و برق میزنه
وقتی شب تار من با تو روشنه

اگه راضی بشی بمونی کنارم
دیگه آرزویی بجز این ندارم

من میخوام با تو سوار ابرا باشم
نمیخوام بی کسو تک و تنها باشم

میخوام عاشق باشم با تو سفر کنم
میخوام خلوتو با تو در به در کنم

متن آهنگ دیگه قیدمو بزن از رامین بی باک :

تو میگی با منی ولی میدونم دیگه تو دوسم نداری
میدونم منو بردی از یادت داری تو عشق کم میاری

میدونم دیگه نمیخوای باهات بمونم میدونم دوسم نداری
برو پیش اونی که واسش میمیری به پاش میشینی بی قراری

یادته بهت میگفتم که حرفای تو بهونه است
تقصیر تو نیست میدونم تقصیر این زمونه است

حالا همه چی تمومه حرفی وسط نمونده
دیگه نمیخوام ببینمت هر چی میگی همونه


دیگه قیدمو بزن برو که خوب شناختمت
چه ساده تو رو به اون عشق غریبه باختمت

متن آهنگ چه ساده عاشقت شدم از رامین بی باک :

چه ساده عاشقت شدم عاشق دیوونگیات
دلم رو بردی با همون برق قشنگ تو نگات

گذاشتم عمر و جونمو به پای دوست داشتنتو
هر کاری کردم واسه ی دوباره برگشتنتو

من نمیخواستم از تو قلب من بری
یادته که میگفتی از همه عاشق تری؟

چی شد که باز به دلم تو پشت پا زدی؟
جواب عشقمو دادی با این همه بدی

هر کاری کردم که نری اما بازم فایده نداشت
چی شد که دنیام شده بود رفت و منو تنها گذاشت

هنوز نمیشه باورم چه ساده دل کندی ازم
تویی که پای عشقمون با گریه میخوردی قسم

متن آهنگ قشنگترین اشتباه از رامین بی باک :

رو به روی من سرابه بخت من همیشه خوابه
تو دلم جای یه زخمه بی تو زندگیم عذابه

توی این شهر سیاهی میدونم تو بیگناهی
واسه ی من تا همیشه قشنگترین اشتباهی

حالا دیگه خوب میدونم به تو رسیدن محاله
برای گذشتن از من دل تو چه بی قراره

تو غرورمو شکستی دل به یکی دیگه بستی

حالا هر شب بی تو قلب من میگیره
منو تهدید میکنه بی تو میمیره

صدای رفتن تو تو گوشم انگار
میگه از پیشم برو خدانگهدار

میدونم که انتظار فایده نداره
دل من همیشه سرد و بی قراره

متن آهنگ سرنوشت از رامین بی باک :

دست سرنوشت زمونه ما رو آشنا کرد
خوشبختی توی دنیا دیگه رو به ما نکرد

موندن میون راهی که واسم آرزو بود
دیدن چشمای تو دیدن خواب بود

حالا که تو هستی کنارم غصه ای ندارم
لحظه به لحظه ی عمرمو هدیه از تو دارم


عاشق با تو بودنم نگو نمیشه
دستاتو تو دستم بذار واسه همیشه

حالا خوشبخت ترین آدم روی زمینم
دیگه عمرم تمومه اگه تو رو نبینم

چشمای خیس و تر من بهونه گیره
میخواد تو رو نگاه کنه آروم بگیره

بذار دوباره دستتاتو تو دستام
بگو دلت تنگه برام واسه ی چشمام

متن آهنگ یادت هست از رامین بی باک :

دیگه موندنت کنارم واسه من فرقی نداره
اونی که عاشقت بود میره و تنهات میذاره

تو چه بی دلیل و آسون از عشق من ساده گذشتی
تو بگو با من بگو که چرا قلبمو شکستی؟

تو بگو عشق من ، مگه با تو چه کرده بودم؟
ای تمام هستی ام، ای همه ی بود و نبودم

دیگه وقت رفتنه ، گونه هام بازم شده خیس
میدونم که تو دل تو دیگه جایی واسه من نیس

تو مگه به من نگفتی؟ که فقط با تو ام و بس
گفتی عاشقت میمونم هنوزم حرفات یادت هست؟

متن آهنگ تمومه از رامین بی باک :

این روز و روزگارم میگذره اما بی تو
تو زیر ِ پات گذاشتی تنها امید و عشقو

نمیخوام حتی دیگه توو لحظه هام بمونی
تو دیگه واسم تمومی اینو باید بدونی

حرفات همش دروغه, دیگه تو نیا سراغم
واسه ی فرار ِ از تو دنبال ِ راهِ چارم

حرفات همش دروغه, من دیگه تورو نمیخوام
یادم نمونده اسمت بی تو چه خوبه دنیام

 
دیگه قصه ی ما تمومه, خیال کردی که بعدِ تو می میرم
مگه توی خوابت منو ببینی کی میگه من به عشق ِ تو اسیرم؟

پرونده ی تو و من بسته شده عزیزم
کی گفته که عشق ِ تو یادم میاد هنوزم؟

ازین و اون شنیدم دنبال ِ من میگردی
از یادِ من تو رفتی بهتره برنگردی

متن آهنگ تصویر عشق از رامین بی باک :

یه روز تو دفتر دلم تصویر عشقو کشیدم
تو خلوت سرد تنم یه ردپایی کشیدم

درست مثه یه همسفر تو قصه ها میدیمش
آخه توی دفتر عشق یه رنگ خوب کشیدمش

اما نمیدونم چی شد سیاهی دورش حلقه زد
از توی نقشه دلم چه بی خبر پر زدو رفت

آخه مگه نمیدونست قلبشو آبی کشیدم
دیگه توی دفتر دل تصویر عشقو ندیدم
کنار عکس عشق خودمو با چشم گریون کشیدم

متن آهنگ بمون همیشه از رامین بی باک :

یه حرفی تو نگاته از توی چشمات میخونم
واسه من آرزو بود دل بستن به تو دوباره

با تو بودن چه خوبه تو دنیای عاشقونه
بجز تو این دا من دیگه عشقی نداره

تو چیکارکردی که من از یادم نمیره چشمات؟
قصر عشقمونو میسازم با اون قصه هات

توی قلبم نشستی به دل بستم من چه آسون
دوست دارم رو گفتم زیر آواز بارون

تو بردی دل عاشق کوچیک منو بدون تو بودن نمیشه
بیا بیا نرو نرو به این آسونی بمون همیشه

بی تو فایده نداره بی تو این دل من یه بی قراره
میدونم به هم میرسیم دنیا برامون عشقو میاره
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی