وبلاگ رامین بی باک

از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.
وبلاگ رامین بی باک
از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.

دانلود آلبوم ( به صورت یکجا و جدا ) ( به همراه متن آهنگ ها و کاور آلبوم ) فوق العاده زیبای رامین بی باک به نام سوء تفاهم


کاور آلبوم :

شماره 1  -  شماره 2  -  شماره 3  -  شماره 4  -  شماره 5  -  شماره 6




نام آهنگ ها :
1- تورو با دنیا عوض نمی کنم
2- سقوط
3- نپرس چرا
4- میخوام باشی و یاشم
5- چرا عشقمو نخواست
6- چه خوبه عاشقی
7- نمیخوام بفهمی
8- دارم از یاد تو میرم
9- با تو
10- وسواس
11- واسه چی دوست دارم
12- دنیای احساس


دانلود آلبوم سوء تفاهم

01 Toro Ba Donya Avaz Nemikonam.mp3
02 Soghoot.mp3
03 Napors Chera.mp3
04 Mikham Bashio Basham.mp3
05 Chera Eshghamo Nakhast.mp3
06 Che Khubeh Asheghi.mp3
07 Nemikham Befahmi.mp3
08 Daram Az Yade To Miram.mp3
09 Ba To.mp3
10 Vasvas.mp3
11 Vase Chi Dooset Daram.mp3
12 Donyaye Ehsas.mp3

دانلود به صورت کامل   Sooe Tafahom.rar


متن آهنگ ها در ادامه مطلب


متن آهنگ تورو با دنیا عوض نمی کنم از رامین بی باک :

تو رو با دنیا عوض نمیکنم  بی تو دنیا واسم ارزش نداره
اگه تو نباشی غصه میاد و  رد پاشو رو دلم جا میذاره

تو رو با دنیا عوض نمیکنم  تو خودت میدونی
بگو که تا وقتی دنیا دنیاس  پیش من میمونی

تو رو با دنیا عوض نمیکنم  تو رو به سادگی از دست نمیدم
دلی که گذاشتی پای عشق من  دیگه حتی به خودت پس نمیدم

این روزا هر کسی میرسه میگه   این دوتا چقد خوبن با همدیگه
عشقه بین من و تو موندنیه  هر چی که از تو باشه خوندنیه

همه عشقمون واقعیه  آخه دلامون مال همه
هر چی بگم قشنگه عشقمون  میدونم واسش خیلی کمه

متن آهنگ سقوط از رامین بی باک :

وقتی از اول قصه / اون نگاهم سرد و بی حسه
اون نگاهی که ازت سیره / باز داره از زندگیت میره

باز داره میره که تنها شی/ که زندونیه غم باشی
من پشیمونم ولی بازم/ با این تنهایی میسازم

انگاری حس پشیمونی / که ازش هیچی نمیدونی
واسه ی تو تازگی داره/ واسه ی من عاقبت کاره

باید عادت کنم با حال و روزم / من این روزا رو آسون سر نکردم
میدونم این جدایی اشتباهه / پیشمونم ولی برنمیگردم

من اگه میگم ،که دارم میرم/ آخه از دست تو دلگیرم
زندگیمون ،مثل زندونه/ پس دیگه ،حرفی نمیمونه

تو همون کوچه ی بن بستی/ که میگفتی تا تهش هستی
تو سقوط و یاد من دادی /که الان از چشام افتادی

متن آهنگ نپرس چرا از رامین بی باک :

با تو شروع شد همه چی / دنیام به هم ریخت
وقتی که چشماتو دیدم / یهو دلم ریخت

با تو شروع شد عاشقیم / با تو شروع شد رویاهام
نگاه من به زندگی / با تو عوض شدش برام

نپرس چرا / نپرس چطور
نمیتونم /برات بهونه بیارم

اما فقط بهت میگم
دوستت دارم /دوستت دارم/ دوستت دارم

یه نیم نگاهت کافی بود/ دنیامو زیر و رو کنه
مگه دله من میتونه /بهتر از عشقت چیزی آرزو کنه

بی خوابی سر وقتم اومد /نبضم از اون لحظه فقط به خاطر تو بود میزد

متن آهنگ میخوام باشی و باشم از رامین بی باک :

میخوام باشی و باشم تا دم مرگ
میخوام باشی و باشم عاشقونها

اما اون نگاه گرم و مهربونت
منو به سمت چشمات میکشونه

میخوام باشی و باشم تا دم مرگ
میخوام کنارت آروم بگیرم

میخوام زندونی عشق تو باشم
میخوام واسه نگاه تو بمیرم

میخوام یه لحظه ازم دور نمونی
میخوام یه ثانیه تنهام نذاری

میخوام شادی و غمت رو
فقط واسه خوده خودم بیاری

میخوام باشی و باشم تا همیشه
میخوام باشی و باشم عاشقونه

متن آهنگ چرا عشقمو نخواست از رامین بی باک :

اون دلش پیش یه احساس دیگه س خوب میدونم
میدونم منو نمیخواد از تو چشاش میخونم

من واسش فرقی ندارم که برم یا بمونم
نمیخواد عشقمو دیگه اینو حالا .... میدونم

چرا عشقمو نخواست واسه چی نموند کنارم
مگه بهش نگفته بودم کسیو جز اون ندارم

میدونست عاشقشم میدونست براش میمیرم
میدونست آرومه قلبم وقتی دستاشو میگیرم

دیگه رفته از کنارم بودنش با من محاله
چرا عشقمو نخواست این هنوز برام سؤاله

متن آهنگ چه خوبه عاشقی از رامین بی باک :

چه خوبه عاشقی اما فقط با تو/ ببینم هر شب رویای چشماتو

چه احساس قشنگی من به تو دارم/ چقد خوبه که میدونی دوستت دارم

چه خوبه این که حالم رو تو میدونی / همه حرفامو از چشام تو میخونی

تو دلواپسیام هستی کنار من / میدونم قدر این عشقو تو میدونی

چقد خوبه /که تو آرومی /چقد خوبه همش تو جلو چشمامی

تو دنیامی /نفس هامی /چقد خوبه که هر لحظه تو رویامی

چه خوبه این که باز هستی کنار من /توی تنهاییام میای سراغ من

برای قلب غمگینم تو رویایی /نباشی میمیرم تو اوج تنهایی

چقد خوبه که دوستت دارم /نباشی دیگه دنیا بی تو دلگیره
چشام هر شب توی خوابم /سراغ چشمای نازتو میگیره

متن آهنگ نمیخوام بفهمی از رامین بی باک :

نمیخوام ،بفهمی، چقدر عاشقم
نمیخوام ،بفهمی، که بی تابتم

نمیخوام ،بدونی، شبا تا سحر
توی حسرت ،دیدن ،خوابتم

نمیخوام که بفهمی بهارم تویی / اونی که به عشقش دچارم تویی

تا چشمامو رو هم میذارم میای /تو رویا همیشه کنارم تویی تویـــــی

نمیخوام بفهمی ،که دیوونه وار
به شوق تو، دارم، نفس میکشم

متن آهنگ دارم از یاد تو میرم از رامین بی باک :

دلم میگیره از حرفات/ میخونم ساده از چشمات
دارم میرم ،نمیدونم / کجا رفت بی قراری هات

حالا که رفتم از قلبت/ بگو اینجا چرا باشم
بدون دلخوری باید / برم از تو جدا باشم/برم از تو جدا باشم

نه از اینجا نه از خونه / دارم از یاد تو میرم
نه میخوام حس من بد شه / نه از دست تو دلگیرم

دلم اینجاست ولی میرم / هنوز دستای من گرمه
نه چشماتو نمیبینم /میدونم خیس و پر شرمه

هنوزم من همونم که /تو رو عشقش صدا میکرد
کسی که از ته قلبش /برای تو دعا میکرد

یه عمرو بی تو سر کردم /با یادت شاید آسونه
چقدر سخته واسم فکرش/ دلت با من نمیمونه/دلت با من نمیمونه

متن آهنگ با تو از رامین بی باک :

حتی وقتی دوری از من نزدیکم با تو
کی مثل من از بر کرده رنگ چشماتو

مونده هنوز توی ذهنم تک تک حرفاتو
توی قلبم نمیگیره هیچکسی جاتو

من آرزو دارم که عمرم با تو سر شه
بین من و تو فاصله هر روز کمتر شه

یک لحظه دور از تو برام قد هزار ساله
با من باش عشقم تا زندگیم زیبا تر شه

تو دنیام عشق تو مثل یه جادو شد
وقتی خیره شدی توی چشمام دست دلم رو شد

با تو خوبه حال و هوام با تو چقد شادم
باهم وقتی پیش منی غم میره از یادم

متن آهنگ وسواس از رامین بی باک :

وا کن اون اخماتو اون جفت چشماتو
نمیخوام که بریزه اشکت

تو حرفات تردیده انگار که چیزی دیده
بیخودیه تموم شکت

ندیدی این همه مدت خیلی میخوامت به شدت
میدونی به امتحانش می ارزم

دیگه بذار کنار وسواس و ببین اونی که میخوای اینجاستو
تا وقتی که هستی میزنه نبضم

تو رو دوس دارم بی حد و اندازه بودن من با تو یه امتیازه
آخه جونم به نفس تو بنده با کسی جز تو دله من نمیسازه

من قسم خورم که عاشقت باشم
چجوری میتونم بی تو تو دنیا باشم

وقتی که ساده واسه تو میمیرم
چرا باز نگرانی که از تو جدا شم

متن آهنگ واسه چی دوست دارم از رامین بی باک :

نمیدونم واسه چی دوست دارم
چطوری این همه بی قرارتم

تو که هیچوقت پیش من نمیمونی
چرا پس حس میکنم کنارتم

نمیدونم واسه چی دوست دارم
نمیدونم چرا عاشقت شدم

یه چیزی بگو بهم امید بده
نذار این حسو بگیرم از خودم

نمیدونم نمیدونم واسه چی تو رو میخوام
نمیدونم نمیدونم چرا میلرزه صدام

تو به من همیشه بی توجهی
نمیدونم نمیدونم چرا دنبالت میام

متن آهنگ دنیای احساس از رامین بی باک :

من با تو دنیای احساسم
عشقت رو از چشمات میشناسم

کنارت ساده آروم میشم
دیوونه ی حرفای شیرین و صدای تو میشم

آبی تر از دریاست اون چشات
دلم میلرزه با اون نگات

عشق پاک تو زیباست
از نگاهت پیداست
میبیـــــــــنم

روزای من شیرینه با صدات
اسممو بیار روی لبات

عشق تو تکیه گاهه
قلبت بی گناهه
میدونـــــــــم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱
جواد .ح

تورو با دنیا عوض نمی کنم

دارم از یاد تو میرم

دانلود آلبوم سوء تفاهم

دانلود آلبوم سوء تفاهم رامین بی باک

دانلود آهنگ با تو

دانلود آهنگ با تو رامین بی باک

دانلود آهنگ تورو با دنیا عوض نمی کنم

دانلود آهنگ تورو با دنیا عوض نمی کنم رامین بی باک

دانلود آهنگ دارم از یاد تو میرم رامین بی باک

دانلود آهنگ دنیای احساس

دانلود آهنگ دنیای احساس رامین بی باک

دانلود آهنگ سقوط ( ریمیکس)

دانلود آهنگ سقوط ( ریمیکس) رامین بی باک

دانلود آهنگ سقوط رامین بی باک

دانلود آهنگ میخوام باشی و یاشم

دانلود آهنگ میخوام باشی و یاشم رامین بی باک

دانلود آهنگ نمیخوام بفهمی رامین بی باک

دانلود آهنگ نپرس چرا

دانلود آهنگ نپرس چرا رامین بی باک

دانلود آهنگ واسه چی دوست دارم رامین بی باک

دانلود آهنگ وسواس

دانلود آهنگ وسواس رامین بی باک

دانلود آهنگ چرا عشقمو نخواست رامین بی باک

دانلود آهنگ چه خوبه عاشقی

دانلود آهنگ چه خوبه عاشقی رامین بی باک

دنیای احساس

متن آهنگ

مگه با تو بد بودم

میخوام باشی و یاشم

نمیخوام بفهمی

نپرس چرا

واسه چی دوست دارم

وسواس

چرا عشقمو نخواست

کاور آلبوم سوء تفاهم

نظرات (۱)

خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی