وبلاگ رامین بی باک

از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.
وبلاگ رامین بی باک
از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.

دانلود آهنگ ( و متن آهنگ ) و فوق العاده زیبای رامین بی باک به نام سقوط (ریمیکس)

ترانه و آهنگ : محسن یگانه – تنظیم : سیاوش صدری


دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام سقوط


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک سقوط(ریمیکس) با کیفیت 320

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک سقوط(ریمیکس) با کیفیت 128


متن آهنگ درادامه مطلب



وقتی از اول قصه اون نگاهام سرد و بی حسه
اون نگاهی که ازت سیره باز داره از زندگیت میره

باز داره میره که تنها شی که زندونی غم باشی
من پشیمونم ولی بازم با اون تنهایی میسازم

انگاری حس پشیمونی که ازش هیچی نمیدونی
واسه ی تو تازگی داره واسه ی من عاقبته کاره

باید عادت کنم با حال و روزم من این روزارو آسون سر نکردم
میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

من اگه میگم که دارم می رم آخه از دست تو دلگیرم
زندگیم مثل زندونه پس دگه حرفی نمی مونه

تو همون کوچه بن بستی که می گفتی تا تهش هستی
تو سقوط و یاد من دادی که الان از چشام افتادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی