وبلاگ رامین بی باک

از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.
وبلاگ رامین بی باک
از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.

دانلود آهنگ ( و متن آهنگ ) و فوق العاده زیبای رامین بی باک به نام سکوت

ترانه : رسول فرهادی – موزیک و تنظیم : رامین بی باک – میکس و مستر : سیاوش صدری


دانلود آهنگ رامین بی باک به نام سکوت


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک سکوت با کیفیت 320

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک سکوت با کیفیت 128


متن آهنگ درادامه مطلب



از واژه ها خسته شدم بذار یکم سکوت کنم
بدتر از این عذابی نیست که تو خودم سقوط کنم

وقتی که با بودنه تو تموم نمیشه مشکلم
دیگه چه فرقی میکنه چجوری رد شی از دلم

وقتی که حرف قلبه من به جایی راه نمیبره
حرفامو از چشم بخون سکوتمون قشنگ تره

حرفامو از چشام بخون شاید سکوت یه کاری کرد
شاید یه تصویری بشه برایه این روزایه سرد

وسعته تنهایی من از بیقراری بیشتره
ولی روزایه خوبو بد هر جوری باشه میگذره

منم یه گوشه با خودم حرف میزنم به جایه تو
احساسه من که چیزی نیست تلف بشه به پایه تو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی