وبلاگ رامین بی باک

از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.
وبلاگ رامین بی باک
از طریق این وبلاگ میتونید آثار رامین بی باک رو دنبال کنید.

دانلود آهنگ ( و متن آهنگ ) و فوق العاده زیبای رامین بی باک به نام هنوز

ترانه : حمزه زارعی – موزیک و تنظیم : رامین بی باک


هنوز


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک هنوز با کیفیت 320

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک هنوز با کیفیت 128


متن آهنگ درادامه مطلب



به من یه فرصت دیگه بده نگو چیزی نبوده بینمون
تو رو خدا فقط واسه یه یبار رو حرفایی که میزدی بمون

نباید اینجوری جدا بشیم آخه هنوزم عاشق توام
تو هر چیزی بگی می دونی که با جون و دل موافق توام

دوباره دستمو بگیر بزار تموم شه این روزای لعنتی
دیگه بریدم از همه می دونی که بدون تو دلم نداره طاقتی

نمی خوام اینجوری تموم بشه روزایی که کنار تو قدم زدم
ببین چقد دوست دارم که بعد تو بخاطر تو با خودم بهم زدم

باید بشینی روبروی من خودت ببینی حال و روزمو
یکاری میکنی که آخرش دوباره بشکنم غرورمو

دلم واسه خودم میسوزه که دیگه نمی تونم ببینمت
همه میگن درست میشه ولی دارم دیوونه میشم از غمت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی